Kekseliäitä järjestelmiä kauniille kodille

Valikko
Hae
Etsi sivustolta
Advanced search
www.lankajamuovi.fi/ukk.html

UKK - Usein kysytyt kysymykset

Tuotteet

Miten minun tulisi mitata kaappini rullakorien asennusta varten?

Katso kuvan mitoitusohje. Tuote soveltuu saranaovelliseen kaappiin, jonka ovi jää enintään 13 mm kaapin eteen. Mitta on kaapin sisäpuolelta mitattuna sivuseinästä oven reunaan.

Keittiössäni on vanhat kaapit, miten saan uuden lautashyllyn sopimaan kaappiini?

Hyllynkannatinlista LM 99 on erinomainen valinta mm. saneerauskohteisiin: vanhaan kaappiin voidaan kannakkeen avulla asentaa syvyysmitaltaan aiemmasta poikkeava hylly kannattimen ohjaustappien ansiosta. Ohjaustapit (Ø5 mm) painetaan kiinni ensin kalusterunkoon, jonka jälkeen painetaan kannake paikoilleen. Kannakkeen paikkaa voi säätää syvyyssuunnassa, jonka jälkeen se lukitaan paikoilleen ruuveilla. Lue lisää tuotteesta täältä

Tilaaminen

Mistä voin ostaa tuotteitanne?

Toimitamme verkkokaupastamme useimpiin Euroopan maihin. Löydät lisätietoja maakohtaisista toimitusaika-arvioista ja toimitusmaksuista täältä

Onko teillä tehtaanmyymälää?

Meillä ei valitettavasti ole tehtaanmyymälää. Tuotteitamme voi tilata verkkokaupasta osoitteessa www.lankajamuovi.fi.

Voinko noutaa tilaukseni tehtaaltanne?

Valitettavasti tällä hetkellä tilauksille ei ole noutomahdollisuutta. Verkkokauppatilauksilla on edulliset toimitushinnat ja yli 200 euron tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja.

Voinko tilata Ahvenanmaalle?

Mikäli haluat tilata Ahvenanmaalle, voit tehdä tilauksen normaalisti verkkokaupassamme ja valita kassalla Maa: Ahvenanmaa.

Mistä voin tietää tilaukseni tilanteen? Milloin pakettini saapuu?

Kun tilauksesi on pakattu, saat automaattisesti sähköpostiisi seurantatunnuksen, jonka avulla voit seurata lähetyksen etenemistä. Huomaathan, että lähetyksissä voi olla viiveitä postipalveluista, varastotilanteesta tai muista syistä johtuen.

Minulla on alennuskoodi. Miten käytän sitä?

Kun olet tehnyt ostoksesi verkkokaupassa, voit tarkastella ostoskorisi sisältöä. Syötä kuponkikoodi kenttään ”Alennuskuponki” ja paina ”Käytä kuponkia”, jolloin alennus päivittyy ostoskorin summaan.

Tilaamani tuote puuttui lähetyksestä. Mitä on tapahtunut?

Laitathan meille viestiä ja liitäthän myös tiedoksi tilausnumerosi sekä tiedon puuttuneesta tuotteesta. Selvitämme puutteen syytä ja palaamme sinulle mahdollisimman pian. 

Tuote, jonka haluaisin ostaa, on tilaustuote tai loppunut varastosta. Milloin tuotetta on taas saatavilla?

Pahoittelemme, että haluamaasi tuotetta ei ole saatavilla. Verkkokaupassamme voi suuren kysynnän vuoksi olla ajoittain joitakin tuotteita loppu varastosta. Yleensä tuotetta valmistuu 2 - 4 viikon aikana, mutta joillain tuotteilla (tilaustuotteet) voi olla pidempikin valmistusaika. Voit aina kysyä tuotteen saatavuudesta osoitteesta lanka@lankajamuovi.fi.

Miten voin tehdä palautuksen?

Löydät palautusohjeet täältä

Keneen voin olla yhteydessä, jos minulla on kysymyksiä verkkokauppaostamiseen? 

Asiakaspalvelumme lanka@lankajamuovi.fi auttaa mielellään kaikissa tilauksiin, tuotteiden saatavuuteen, palautuksiin ja toimituksiin liittyvissä kysymyksissä sekä erilaisissa verkkokauppaan liittyvissä ongelmatilanteissa. Tilauksiin liittyvissä tiedusteluissa mainitse tilausnumerosi, joka löytyy sähköpostin tilausvahvistuksesta. Asiakaspalvelumme on auki arkisin 07:45 – 15:45.

Back to top